Porsche Slovenija
/
Slovar
  • Samodejno uravnavanje razdalje (ACC)

    Volkswagnov sistem za samodejno uravnavanje razdalje (ACC) združuje funkcije tempomata in radarskega senzorja. Ko je sistem vključen, samodejno vzdržuje izbrano oddaljenost od spredaj vozečega vozila in temu ustrezno prilagaja hitrost vožnje. S tem močno razbremeni voznika in poveča udobje. Osrednja komponenta sistema za samodejno uravnavanje razdalje je radarski senzor z dosegom 200 m v območju, ki s sredinsko vzdolžno osjo vozila tvori kot 12 stopinj (ne levi in desni strani). V primeru, ko spredaj vozeče vozilo zmanjša hitrost, ali v primeru, ko na vozni pas nenadoma zapelje tretje vozilo, sistem za samodejno uravnavanje razdalje (ACC) zmanjša hitrost s posegom v krmilno elektroniko motorja in po potrebi tudi s posegom v delovanje zavornega sistema.

    Read more...
  • Senzor kota zasuka vozila

    Prepoznava smer, v katero voznik vrti volan, in informacijo o kotu zasuka v levo ali desno stran posreduje krmilniku sistema ABS z integriranim elektronskim stabilizacijskim programom (ESP). Brez te informacije ESP morda ne bo prepoznal potrebe po poseganju v obnašanje vozila.

    Read more...
  • Senzor za dež

    Brisalci s senzorjem za dež interval brisanja samodejno prilagajajo količini padavin. Občutljivost senzorja je ročno nastavljiva.

    Read more...
  • Senzorja v sprednji deformacijski coni

    V primeru hude nezgode krmilnik sistema zračnih blazin aktivira zategovalnike varnostnih pasov in zračne blazine. V novi A4 limuzini informacije o silovitosti trčenja poleg štirih stranskih senzorjev posredujeta dva senzorja, vgrajena v sprednjo deformacijsko cono, imenovana tudi up-front senzorja. Na ta način krmilnik lahko še posebej hitro določi silovitost trčenja in ustrezno krmili sprožitev zračnih blazin in zategovalnikov. Varnost potnikov se poveča.

    Read more...
  • Servotronic

    Servotronic podporo pri obračanju volana prilagaja hitrosti vozila in zagotavlja več varnosti in udobja. Pri parkiranju in nižjih hitrostih se servopodpora samodejno poveča, volan je "mehak", vozilo pa živahno in okretno. Pri višjih hitrostih se servopodpora zmanjša, volan je "trši", kar vozniku omogoča neposreden in natančen občutek za odzivanje vozila.

    Read more...
  • Sideguard

    Audijev sistem zračnih blazin za glavo sideguard smiselno dopolnjuje bočno naletno zaščito in stransko zračno blazino. Sideguard je nevidno vgrajen v stropu vozila. Ko se sproži, kot zavesa prekrije celotni predel stranskih stekel (od A- do C-stebrička). To pomeni, da varuje tako potnika na sprednjem kot potnika na zadnjem sedežu. Z njim se zmanjša nevarnost poškodb glave, zaradi manjših premikov glave pa tudi navarnost poškodb vratu.

    Read more...
  • Sistem tire mobility

    Sistem tire mobility je garnitura za popravilo pnevmatik, ki vključuje tesnilno sredstvo in 12-voltni kompresor. V primeru poškodbe pnevmatike predstavlja hitro in zanesljivo pomoč, pri tem pa je uporaba zelo preprosta. Zamudna menjava kolesa in umazane roke so tako preteklost. Ker vozilo nima rezervnega kolesa, je v vdolbini pod prtljažnim prostorom na voljo dodaten prostor za shranjevanje.

    Read more...
  • Sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah

    Sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah nadzoruje tlak v vseh pnevmatikah in ga primerja s predpisanimi vrednostmi, ki jih je v potovalni računalnik vnesel voznik. Če je tlak v pnevmatiki od predpisane vrednosti nižji za 0,2 bara, v voznikovem informacijskem sistem zasveti rumena opozorilna lučka. Pri razliki 0,4 bara, se rumena lučka spremeni v rdečo. Pri nenadnem in hitrem znižanju tlaka (več kot 0,2 bara na minuto) zasveti rdeča lučka. Pred začetkom vožnje sistem preveri tlak v pnevmatikah in s primerjavo s predpisanimi vrednostmi ugotovi, ali je dejanski tlak sprejemljiv. Če tlak v določeni pnevmatiki odstopa od predpisane vrednosti, sistem o tem obvesti voznika. Z modulom za merjenje tlaka v pnevmatiki je opremljeno tudi rezervno kolo, tako da sistem tudi v primeru, ko eno izmed koles nadomestite z rezervnim kolesom, deluje brezhibno. Modul za merjenje tlaka v pnevmatiki, ki ga sestavljata poseben aluminijasti ventil in senzor, je mogoče prilagoditi vsem kombinacijam platišč in pnevmatik, ki jih nudi Audi.

    Read more...

Porsche Slovenija, Bravničarjeva 5, 1000 Ljubljana ©, Porsche Slovenija 2012
Pravno obvestilo | Produkcija, PM, poslovni mediji