Porsche Slovenija
/
Slovar
  • Zadnja prema s povezanimi vodili

    Zadnja prema s povezanimi vodili pri vozilih s pogonom spredaj združuje dobro vozno stabilnost in optimalno prostorsko izkoriščenost. V ovinku je položaj koles glede na cestišče ves čas enak. Rezultat so izredna stabilnost smeri in velike varnostne rezerve. Vijačni vzmeti in plinska blažilnika so pri Audiju A3 in TT s pogonom spredaj ločeni. Ležaji, ki korigirajo smer, izboljšujejo vozno udobje, krmilne lastnosti vozila v ovinkih in varnost. Za zadnjo premo s povezanimi vodili Audija A6 sta značilna plinska blažilnika z vzmetjo. Kombinacija vijačnih vzmeti in gumijastih vzmetnih elementov zagotavlja boljšo odzivnost vzmetenja. Rezultat je večje udobje. Vodilni ležaji velikih dimenzij so v navpični smeri zasnovani mehko, v smeri vzdolžne osi vozila pa togo. To se odraža v dobri protihrupni izolaciji in veliki togosti, ki odločilno prispeva k varnejšemu obnašanju vozila.

    Read more...
  • Zadnja prema s trapeznima vodiloma

    Pri smerno krmiljeni zadnji premi s trapeznima vodiloma so vsi elementi za vodenje koles (trapezni vodili, prečna vodila, krmilni drog in povezovalni drogovi) uležajeni na vzvojno togem pomožnem okviru, ki je z velikimi gumijastimi ležaji ločeni od karoserije. Ta ločitev zadnje preme in karoserije zagotavlja več udobja – hrup, ki nastaja med vožnjo, in vibracije se ne prenašajo na notranjost vozila. Smerno krmiljena zadnja prema s trapeznimi vodili omogoča definirano gibanje zadnjih koles. Ta pasivni učinek sokrmiljenja zagotavlja izjemno vozno stabilnost v skorajda vseh situacijah in hitrostnih območjih, kar se odraža tako pri varnosti in udobju kot pri dinamiki vozila. Masa preme je zaradi dosledne uporabe aluminija znatno manjša kot pri predhodni konstrukciji.

    Read more...
  • Zadnji brisalec

    Čisti zadnje steklo, kar je predvsem pomembno pri vzvratni vožnji. Pri Škodi Fabii od paketa opreme classic dalje se zadnji brisalec ob vključenih sprednjih brisalcih samodejno vključi, ko prestavite v vzvratno prestavo.

    Read more...
  • Zategovalniki varnostnih pasov

    Zategovalniki varnostnih pasov v primeru nezgode zmanjšujejo nevarnost poškodb. Sprednja tritočkovna avtomatska varnostna pasova sta opremljena s pirotehničnim zategovalnikom. Zategovalnik ob nezgodi v času pribl. 12 sekund zmanjša ohlapnost pasu, tako da dolžino izvlečenega pasu zmanjša za 80 do 100 mm. Če je ohlapnost večja (ker voznik ali potnik npr. nosi zimski plašč) lahko zategovalnik povleče največ 200 mm varnostnega pasu. Ko zategovalnik samodejno zategne varnostni pas, se ta bolje prilega telesu in poškodbe, nastale zaradi pojemka vozila, so manjše.

    Read more...
  • Zavorna asistenca

    Če voznik pri zaviranju v sili ne pritisne dovolj močno na zavorni pedal, zavorna asistenca preko senzorjev (ti posredujejo povečanje sile na zavorni pedal in velikost zavornega tlaka v določenem časovnem intervalu) prepozna zaviranje v kritični situaciji in maksimalno poveča zavorni tlak. Tako tudi neizkušenemu vozniku ali vozniku, ki ga je situacija na cestišču popolnoma presenetila, omogoča varno zaustavitev vozila.

    Read more...
  • Zračne blazine

    Varnostni sistem, ki v primeru trčenja (čelnega, bočnega ali naleta od zadaj) prepreči udarec z glavo v volan ali armaturno ploščo tako, da se napihne zračna blazina. Dodatno ščiti zgornji del telesa. Zračna blazina se aktivira pri hitrosti vožnje nad 25 km/h; če je hitrost vožnje manjša od 25 km/h, se ne aktivira. Senzorji na vozilu zaznajo mesto trčenja in aktivirajo ustrezne zračne blazine (pri bočnem trčenju le stranske zračne blazine, pri čelnem trčenju le čelni zračni blazini).

     

    Read more...
  • Zunanji ogledali z osvetljitvijo prostora za noge

    Na spodnjem delu zunanjih ogledal sta beli svetleči diodi, ki skupaj z lučkami za osvetlitev notranjosti zasvetita ob zapiranju ali odpiranju vrat. Diodi osvetlita polkrog ob vozilu s polmerom skoraj 1 meter in tako olajšata vstop v vozilo oz. izstop iz njega.

    Read more...
  • Zvočni opozorilni signal

    Opozorilni zvočni signal se vključi v različnih situacijah, npr. vožnji z aktivirano ročno zavoro ali če voznik ni pripet.

    Read more...

Porsche Slovenija, Bravničarjeva 5, 1000 Ljubljana ©, Porsche Slovenija 2012
Pravno obvestilo | Produkcija, PM, poslovni mediji