tehnologija /

33.000 ljudi je reklo: »Da, vzamem.«

Na frankfurtskem avtomobilskem salonu je Volkswagen razkril ID.3, svoj prvi model čisto električnega vozila iz družine ID. ID.3 so željno pričakali tudi tisti, ki so izpolnili predhodno rezervacijo in se s tem vpisali na seznam kandidatov, ki bodo imeli...

33.000 ljudi je reklo: »Da, vzamem.«

Na frankfurtskem avtomobilskem salonu je Volkswagen razkril ID.3, svoj prvi model čisto električnega vozila iz družine ID. ID.3 so željno pričakali tudi tisti, ki so izpolnili predhodno rezervacijo in se s tem vpisali na seznam kandidatov, ki bodo imeli možnost v letu 2020 kupiti in med prvimi voziti avto v prvi, posebni seriji: ID.3 1ST. Preberite zgodbe treh Evropejcev, ki jih zanima novi ID.3.

 

Karolina Palin,  44 let, pravnica, Göteborg (Švedska)

Karolina Palin, 44 let, pravnica, Göteborg (Švedska)

»Povsem električno vozilo vozim že tri leta. Dnevna vožnja avta bi morala biti užitek in hkrati trajnostna, prijazna okolju. Na Švedskem imamo prednost, da prihaja velik del naše električne energije iz obnovljivih virov, kot sta na primer vetrna ali hidroenergija.

Pred kratkim sem začela razmišljati o nakupu novega avtomobila. Bila sem že odločena, da bo to spet električno vozilo. Prostornost, inovacije in doseg, ki jih ponuja ID.3, so bili odločilni dejavniki – še posebej doseg, saj so razdalje na Švedskem velike. Avto bom uporabljala predvsem za dnevno pot v svojo pisarno v Göteborgu, pa tudi za poslovne poti in udeležbo na sestankih s strankami.

Priložnosti, da bi preskusila ID.3, ni bilo, a pomembno je, da se zdi kot začetek naslednje vznemirljive generacije električnih avtomobilov. Dodatna zagotovila daje tudi to, da gre za znamko Volkswagen.

Kakšen je bil postopek predhodne rezervacijo? Pri Volkswagnu sem novinka, preprostost procesa pa je bila precej privlačna. Nisem potrebovala ur in ur, da bi razločila različne pakete ali modele. Ob preprostem postopku me je prijetno presenetilo tudi to, da se mi je nekaj dni po rezervaciji neposredno oglasil švedski zastopnik znamke. Samo ena slabost je: počakati sem morala na prvo vožnjo. A druge izbire ni bilo.

 

Darren Fernandez, 35 let, višji podatkovni analitik, Leigh on Sea (Velika Britanija)

»V lasti že imam priključni hibrid Volkswagen Golf GTE in električni način uporabljam vse pogosteje. Tako sem se navadil na GTE, da mi avta z motorjem z notranjim zgorevanjem ni treba več voziti. Uživam v navoru med pospeševanjem in v tem, kako gladka je vožnja. Prepričan sem, da bo občutek še boljši, ko mi ne bo treba več čutiti niti prestavljanja. Vse to me je prepričalo, da sem predhodno rezerviral ID.3. Všeč mi je tudi napovedani doseg do 420 km, kar je približno toliko, kolikor bi s prejšnjim avtom, Audijem S3, prevozil z bencinom v vrednosti 85 evrov.

Veselim se tudi večjega prtljažnika. Pravijo, da je večji, saj ni rezervoarja za gorivo. Prav tako bo avto varnejši in veliko bolje opremljen z več tehnologije! Sem velik navdušenec nad inovativnimi tehnološkimi rešitvami.

Svoj ID.3 bom uporabljal za pot do postaje in za vožnje na telovadbo telovadbo, saj sem zelo aktiven. Uporabljal ga bom tudi za izlete ob koncu tedna in obiske sorodnikov. Ker tudi daljše razdalje za ID.3 niso težava, pričakujem, da bom lahko premagoval tudi razdalje, daljše od 300 km, pa mi bo še vedno ostalo za kakšnih 100 km elektrike.

Naslednji velik korak v avtomobilski tehnologiji je zame avtonomna vožnja – to je edini razlog, da sem sprva razmišljal o nakupu drugega električnega avtomobila. Toda na koncu sem se odločil, da rezerviram ID.3.«

 

David Garabatos,42 let, avtomobilski inženir, Redondela (Španija)

»Delam v avtomobilski industriji in podjetje, v katerem sem zaposlen, dobavlja homokinetične spoje velikim proizvajalcem avtomobilov. Že od mladosti me zelo zanimajo avtomobili in najnovejše avtomobilske tehnologije.

Prednaročil sem ID.3, ker upam, da bom dobil več informacij o ID.3: informacije, ki mi bodo pomagale pri odločitvi, ali naj ga kupim ali ne. Moja nakupna odločitev je odvisna od informacij. In najboljši argument v prid nakupa električnega avtomobila doslej je, da naj bi bil tak avto boljši za okolje. Ljudje bi se morali zavedati onesnaževanja, ki ga povzročamo, zato bi rad prispeval, kar lahko – in nakup ID.3 bi lahko bil del tega, kar lahko po svojih močeh storim za reševanje Zemlje in ustavitev podnebnih sprememb. Še vedno pa nisem popolnoma prepričan, ali je električni avtomobil boljši od bencinskega ali dizelskega.

Če bom kupil ID.3, bom avto uporabil za dnevne poti na delo in – ker imam dva majhna otroka – za vsakdanje življenje. Z otroki potrebuje človek veliko prostora v avtomobilu: tudi glede tega sem radoveden! Upam, da bo prostor znotraj ID.3 podoben tistemu v Volkswagnovem Tiguanu.«
 


Več informacij o električnem avtomobilu Volkswagen ID.3 najdete na
uradni spletni strani Volkswagen Slovenija.