Pravzaprav je logično, da je zastor z nove verzije uspešnega športnega terenca padel prav na januarskem salonu v Detroitu, ki velja za največjega v ZDA. Nov model je namreč na nek način prostornejša, hkrati seveda tudi podaljšana izvedba, s katero bo lahko začel svojo pot tudi tam, kjer je sedem sedežev skoraj nuja za hitro rastoč segment terencev. Kjer si tudi VW reže vse večji del tržne pogače – navsezadnje so tam ob Tiguana postavili še večji model Atlas, lasten le severnoameriškemu trgu. Allspace, kot se bo imenoval v Evropi, je namreč namenjen tistim, ki jim lani predstavljen Tiguan v svoji 'originalni' izvedbi s 4,48 metra in petimi sedeži preprosto ni dovolj – osnovna ideja pa jim je všeč.
Trditi, da gre le za podaljšano verzijo, bi bilo seveda površno, saj prinaša Allspace s seboj tudi nekaj oblikovnih sprememb, med drugim višji pokrov motorja, drugačen zadek z masivnejšim stebričkom, ter nekaj sprememb na maski hladilnika in obliki pokrova motorja. Ob bolj bogati serijski opremi seveda … Toda večina sprememb je vendarle pogojena z njegovo daljšo pojavo in ponujenimi sedmimi sedeži v tretji vrsti. Allspace je tako od osnovnega modela daljši za celih 21,5 centimetra, kar pomeni, da meri v dolžino več kot 4,7 metra. Ne le to, zrasla je tudi medosna razdalja in to za 11 centimetrov, tako da zdaj meri skoraj 2,8 metra, kar odločno prispeva k notranji prostornosti in seveda voznemu udobju. Navsezadnje je tako kolenski prostor za potnike v drugi vrsti zrasel za celih 6 centimetrov, kar pomeni več udobja za višjerasle. V tretji (doplačljivi) sedežni vrsti, kjer se nahajata dva (v dno) zložljiva sedeža, pa je prostor za dodatna potnika. In seveda se centimetri poznajo tudi pri prostornini prtljažnika – ta je zdaj v Allspacu večji za kar 115 litrov in meri vsaj 730 litrov (ter je povečljiv do celih 1770 litrov).
Da gre pri tej verziji za celostno nadgradnjo Tiguana je jasno tudi po ponujeni opremi in motorjih – trije dizelski TDI štirivaljniki bodo v ponudbi ter trije TSI bencinski (ravno tako) štirivaljniki (vsi z neposrednim vbrizgom in prisilnim polnjenjem) z razponom oči od 110 kW (150 KM) pa do 176 kW (240 KM), kjer vrh predstavlja prav dvolitrski bi-turbo TDI motor. Razen pri vstopnem TSI motorju tovarna ponuja štirikolesni pogon 4Motion (s hidravlično večploščno sklopko pred zadnjo osjo) pri Allspacu serijsko. Enako velja za samodejni menjalnik DSG!
In tudi za Allspaca bodo na voljo trije paketi opreme – Trendline, Comfortline in najboljši Highline ter kor rečeno prednji in stalni štirikolesni pogon, pa ročni in DSG menjalnik. In seveda cel kup sodobnih asistenčnih sistemov za varnejšo in udobnejšo vožnjo – med drugim Lane assist, Front Asist, ACC (prilagodljiv radarski tempomat), asistent za vožnjo v gneči … Ter kup doplačilnih elementov, med temi je seveda tudi povsem digitalizirana instrumetna plošča AID (ali Active Info Display), pa projecirni zaslon (Head Up display) … Seveda ne gre pozabiti na vse povezljivostne sisteme, ki jih imenujejo „Guide & Inform" ter „Security & Service", vključno z App Connectom, ki omogoča povezljivost pametnega telefona preko vmesnikov, kot: MirrorLink™ (Android), CarPlay™ (Apple) in Android Auto™" (Google).
In ko bo Allspace v prodajnih salonih, bo najbolje opremljen model na voljo tudi s povsem novim konceptom upravljanja »infotainment« sistema preko velikega, tabličnemu računalniku podobnega osrednjega zaslona s stekleno površino, ki bo izpodrinil klasična mehanska stikala.