Prosimo, uporabite drug brskalnik, naprimer Google Chrome.
Sporočila za javnost
Izberite mesec in leto objav:
CUPRA na milanskem tednu oblikovanja predstavlja: CUPRA Design House
CUPRA je v sklopu poslanstva znamke, da svojo filozofijo oblikovanja razširi na področja zunaj avtomobilske industrije, napovedala ustanovitev enote CUPRA Design House. CUPRA Design House, predstavljena na milanskem tednu oblikovanja 2025, bo z ustvarjalnim sodelovanjem ter raziskovanjem novih proizvodnih tehnologij in materialov značilni in nekonvencionalni slog znamke prenesla na nova področja.
CUPRA s tem novim poglavjem potrjuje svojo zavezanost moči oblikovanja, da navdihne in preseže pričakovano ter utira nove, še neraziskane poti.CUPRA Design House bo zaznamovala začetek novega obdobja, v katerem bo CUPRA povezala tehnologijo, inovativne materiale in vrhunsko estetiko, da bi ustvarila imerzivne, povezane izkušnje, ki premikajo meje oblikovanja.
Najbolj elegantna oblika poslovnega razreda: nova A6 limuzina
Aud je modelsko serijo A6 razširil s poslovno limuzino, ki postavlja standarde na področju oblikovanja in aerodinamike ter z vsako podrobnostjo pooseblja inovativnost in udobje v prestižnem višjem razredu.
CUPRA Terramar prejel 5 zvezdic na testu Euro NCAP
CUPRA še naprej proizvaja najvarnejša vozila, kar dokazuje s svojim CUPRA Terramarjem, ki je nedavno prejel 5 zvezdic na testu Euro NCAP.
Elektrificirani športni SUV je najnovejši model v paleti vozil CUPRA, ki je uspešno opravil zahtevne varnostne teste Euro NCAP in prejel najvišjo možno oceno. S tem rezultatom se je pridružil CUPRA Tavascanu, CUPRA Bornu, CUPRA Formentorju in CUPRA Leonu.
CUPRA z združevanjem resničnega in navideznega sveta še naprej na novo opredeljuje izkušnjo strank
CUPRA še naprej na novo opredeljuje interakcijo s strankami prek edinstvenega imerzivnega doživetja, ki združuje resnični in navidezni svet. Znamka je za ekosistem Meta Quest 3 razvila posebno aplikacijo, ki uporabnikom omogoča, da prek mešane in navidezne resničnosti odkrijejo več o znamki in po svojih željah konfigurirajo vozilo. Prek prodajne mreže znamke lahko stranke v salonih CUPRA Garage po svetu uživajo v tem doživetju, ki je bilo preizkušeno tudi v pilotnem programu Allegris na izbranih letih družbe Lufthansa, kjer so potnikom v poslovnem razredu ponudili ekskluzivne vsebine.
CUPRA Born v prvem četrtletju vodi v prodaji električnih vozil v Sloveniji
V prvem četrtletju letošnjega leta je model CUPRA Born zasedel prvo mesto v prodaji električnih vozil v Sloveniji. Znamka CUPRA se je v istem obdobju tudi pozaslugi vedno bolj uspešne prodaje modela Tavascan uvrstila na tretje mesto med vsemi znamkami električnih vozil, kar potrjuje njeno rastočo priljubljenost in zaupanje kupcev.